José Luis Fernández

Avançado, 37 anos,
Argentina
Equipa Principal: 1 época (2011-2011), 3 jogos (140 minutos), 0 golos

Títulos: Taça da Liga (1)

mrfalcon

Citação de: cacetadas em 03 de Janeiro de 2011, 22:54
Citação de: Fly 13 em 03 de Janeiro de 2011, 22:51
Até se dão ao trabalho de escreverem em inglês... estes infiltrados são do melhor  :2funny:

antecipaste-te ao meu pensamento

é um argentino do lumiar

SLBCARLOS

se disse-se o contrario que o fernandez era uma especie de di maria/messi/maradona.  ai ja nao era infriltado.

cacetadas

Citação de: SLBCARLOS em 03 de Janeiro de 2011, 22:58
se disse-se o contrario que o fernandez era uma especie de di maria/messi/maradona.  ai ja nao era infriltado.

era na mesma, que eu saiba não é benfiquista

SLBCARLOS

alias se o fernandes fosse bom de bola, nao faltavam videos do gajo no youtube.
esta mais que visto que ele e um maxi pereira.  um jogador de garra. mas isso e bom para um defesa e nao um gajo ofensivo.

PAslb

Só vou dar a minha opinião quando o vir jogar com a camisola do Benfica em pelo menos 2-3 jogos.
Já vi grandes promessas darem em grandes fiascos e já vi supostos fiascos transformarem-se em grandes contratações.
Vamos ver, tenham calma, vamos dar uma oportunidade ao homem.

Argentino

Até se dão ao trabalho de escreverem em inglês... estes infiltrados são do melhor  :2funny:

I can understand portuguese because its similar to spanish. Im no "infiltrado". Any forum administrator can check my IP. Im from Argentina. You can ask me questions about my country and players.
I have recommended Benfica to sign Lamela (River), Moreno (Racing), Jackson Martinez (Jaguares Chiapas from Mexico).
And recommended against signing Funes Mori (River) and Fernandez (Racing).
I didnt mean to bother. Just to pass along information or my view/scouting regarding players.

kramxel²

Citação de: Argentino em 03 de Janeiro de 2011, 22:47
If I cant post in english, please delete it (or someone please translate it)

Im from Argentina and Fernandez should get his chance playing as left back instead of left midfield or winger on the left.

As I posted in the English board, he is a very limited player, so given that he has good stamina and capability to attack and recover position, I would consider using him as a "3" since he lacks skills to play close to the opposition area.

People will like him for his sacrifice but will end somewhat hating him for not having the skills with the ball or ability to get past defenders. His crosses are not good. His technique is not that that one would like for an offense oriented player.

Ideally, he would play backup for a big team like Benfica and help close games with his defense from the midfield.

I dont expect him to stay for a long time in Portugal. Dont get excited abot this signing.

If you want you can write in spanish, it's understandable for most people here and will help you get more feedback.

Arbuckle

Está aí um tipo a escrever inglês; o que é "abot" ?

Bota?

infeh

kramxel²

Talking about Fernandez, in another thread I had already commented, on an ironic tone though, that he would be better as a full back than at his original midfield position....

I even compared his qualities as midfielder with the ones of Maxi Pereira, who has turned out to be a great right back for us.

Vieri

Citação de: Argentino em 03 de Janeiro de 2011, 23:04

I can understand portuguese because its similar to spanish. Im no "infiltrado". Any forum administrator can check my IP. Im from Argentina. You can ask me questions about my country and players.
I have recommended Benfica to sign Lamela (River), Moreno (Racing), Jackson Martinez (Jaguares Chiapas from Mexico).
And recommended against signing Funes Mori (River) and Fernandez (Racing).
I didnt mean to bother. Just to pass along information or my view/scouting regarding players.

en castellano por fabor...

kramxel²

Citação de: Arbuckle em 03 de Janeiro de 2011, 23:04
Está aí um tipo a escrever inglês; o que é "abot" ?

Bota?

É "about"...

E como referiu o infeh, significa "acerca".

Fly 13

Eu já disse que ele era pouco mais que cepo, e disse-o em português.

infeh

Já vária gente o tem afirmado aqui que pode ser mais solução para DE que para ME. É uma questão de se esperar para ver.

maxi04

Tiveram uma opurtonidade para ficar calados...  má onda.
Bem vindo Argentino  O0