Olympiacos Piraeus

bruno cardoso

Johnny Georgopoulos ‏@YanniRamone  1 hHá 1 hora
#Olympiacos fans are gathering on the headquarters of the club in order to welcome Esteban #Cambiasso




Johnny Georgopoulos ‏@YanniRamone  2 hHá 2 horas Ver tradução
#Benfica is seriously interested about #Olympiakos right back #Omar #Elabdellaoui. The Portuguese side offers 6.5 mil. euros!

Faliro

Very quiet on Omar, perhaps because the big story is Cambiasso and everyone has now gone home for the day. It is Friday night..





There will be some mad pictures soon of his welcome at Piraeus. Fans are heading down there now.

T1n0_SLB

Citação de: Faliro em 07 de Agosto de 2015, 00:59
I would really like to do that job. I watch pretty much as much football as possible. Also my Portuguese is far better now. If you know someone Trapattoni - make the introduction.

I have 3-4 Greeks now who I think Benfica would really like. One of them I spoke about before as being Samaris but better. It seems Marco Silva agrees..

Why don't you try to write here in portuguese? It might helps you.

Faliro

Citação de: T1n0_SLB em 08 de Agosto de 2015, 15:16
Citação de: Faliro em 07 de Agosto de 2015, 00:59
I would really like to do that job. I watch pretty much as much football as possible. Also my Portuguese is far better now. If you know someone Trapattoni - make the introduction.

I have 3-4 Greeks now who I think Benfica would really like. One of them I spoke about before as being Samaris but better. It seems Marco Silva agrees..

Why don't you try to write here in portuguese? It might helps you.

Se você seguisse minhas postagens,  teria  visto que muitas delas são em Português. Principalmente no tópico  sobre Samaris, por exemplo. E no tópico de outros campeonatos. Mas como português é minha quarta língua, depois de inglês, francês e grego. É muito mais rápido e fácil para mim, responder as perguntas dos Benfiquistas em inglês.E de qualquer forma, este é um forum em inglês.

T1n0_SLB

Citação de: Faliro em 08 de Agosto de 2015, 17:18
Citação de: T1n0_SLB em 08 de Agosto de 2015, 15:16
Citação de: Faliro em 07 de Agosto de 2015, 00:59
I would really like to do that job. I watch pretty much as much football as possible. Also my Portuguese is far better now. If you know someone Trapattoni - make the introduction.

I have 3-4 Greeks now who I think Benfica would really like. One of them I spoke about before as being Samaris but better. It seems Marco Silva agrees..

Why don't you try to write here in portuguese? It might helps you.

Se você seguisse minhas postagens,  teria  visto que muitas delas são em Português. Principalmente no tópico  sobre Samaris, por exemplo. E no tópico de outros campeonatos. Mas como português é minha quarta língua, depois de inglês, francês e grego. É muito mais rápido e fácil para mim, responder as perguntas dos Benfiquistas em inglês.E de qualquer forma, este é um forum em inglês.

Bem, para ser sincero não sigo muito o geral, passo la 10% do meu tempo no fórum.  Praticamente só vou la quando há uma contratação nova ou quando tenho que responder a alguém, de modo que não apanho esses teus comentários. Aqui não há um botão "seguir" em que recebes notificações sempre que uma pessoa que segues faça um comentário.

Há um tópico onde se fala de todos os outros campeonatos fora do big5 onde postam alguns membros com conhecimentos sobre os campeonatos turco, suíço, russo, ucraniano e japonês. Há uns anos escrevia sobre o campeonato grego, mas desde há algum tempo que não o tenho acompanhado muito bem e por isso parei.

http://serbenfiquista.com/forum/futebol-e-outros-desportos/restantes-ligas-e-competicoes-internacionais-20132014/29640/



Cloughie

In good portuguese...
That portuguese writing is "do caralho"!

cipri_slb

Very good portuguese Faliro.  O0

Faliro

#2752
Got my tickets yesterday at the stadium for Besiktas tonight.



https://youtu.be/jVoJ1_DjFCk

cristao69

#2753
Olympiakos 2-1 Besiktas

Marco Silva is the men!

Faliro

#2754
2-1

Good game!

Missing some players but against Turks, you know you will always get fights and passion. I was sitting next to a guy who was probably 140 kilos and smoking non stop. But still it was fun. Here are some pics I took for you guys:














Godescalco

Impressed with Marco so far?

Faliro

#2756
So far, so good. Let's see what happens once the league starts.

Aderlan Santos of Braga is the new name for CB.

Godescalco

It's always nice beating the Turks.

Faliro

The Turks are saying we signed the CB Manuel da Costa from Sivasspor.

HJDK

Citação de: Faliro em 16 de Agosto de 2015, 08:31
The Turks are saying we signed the CB Manuel da Costa from Sivasspor.
The former Dutch, Portuguese and now...Moroccan player :2funny: